2 oktober 2012

TT

= Träningsvärk och tenta ångest :P
Kände redan av träningsvärken imorse efter gymmet igår o 2h inomhus fotboll i söndags. Trotsade värken och tog mig en löptur på 8km, men tusan så sega ben! Skönt att komma igång ordentligt med träningen nu iallafall! :) Imorgon blir det nog att vila men fotboll på torsdag igen :)
Ja så var det ju det här med tenta ångesten.. Känner att jag började plugga alldeles för sent till tentan för att vara jag! Men hade ju verkligen inte tid innan då vi har haft så mycket denna kurs.. Dataövingar, PBL, redovisningar o PM-arbete.. Får hoppas att det går vägen endå! Igår pluggade jag ca 8h o idag har jag säkert suttit 7h. Tentan är inte förrän kl 2 imorgon så jag hinner repetera lite innan det också! 
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar