29 oktober 2012

helgen

I fredags blev det taco mys med systrarna Gustafsson :)
I lördags en sväng till Erikslund. köpte ett par skor, svarta jeans o en tränings t-shirt ^^,
På kvällen firade vi mormor med tre-rätters på Falkenbergska kvarnen, jätte trevligt!
Igår slapp jag mitt jobb pass då jag måste plugga till tentan som är på fredag!! Pluggade hela morgonen/förmiddagen innan jag tog bussen till Enköping för ännu mer plugg med Ellinor. Sen tog jag bussen hem till Uppis där det blev lite mer plugg, mat o sen gym :) Körde ca 30 min löpning sen massa rygg o mage :) Hela 6 dagar har jag tränat denna vecka, känns riktigt bra! Om man tänker efter så är jag ju van att träna 8 ggr / veckan sen högstadiet då jag gick en idrottsskola + hade fotbollen på sidan om! Så jag rekommenderar inte vem som helst att träna så mycket utan att bygga upp det stegvis. Börja med kanske 2-3 dagar i veckan o bygg på det när det känns bra så är det nog inga problem ;)
Plugg, handla, laga mat, träna, eventuellt cykla ner på stan för att gå in på H&M samt apoteket, är vad som står på schemat idag! Har egentligen seminarium och tentainfo idag men jag har redan gjort alla seminariefrågorna o den var inte obligatorisk, sen har jag ju gjort en del tentor vid det här laget så det känns inte som om det kan vara nåt nytt så jag stannar hemma idag. Nu blir det frulle :)

lördags


god efterrätt :)

Kan äntligen börja använda min nya jacka :)


Nya varma skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar