16 oktober 2012

busy woman

vilken dag!
Har haft två föreläsningar 10.15-15. Därefter tog jag cykeln ner på stan. tänkte nämligen gå till Team Sportia för att köpa ett par inomhus fotbollsskor som jag såg på Gränby C, men som inte fanns i min storlek. Efter att ha gått runt o letat + kikat i andra affärer fick jag klart för mig att Team Sportia inte finns på stan.. Typiskt! Fick med mig ett träningslinne o mascara från Cubus. O hittade ett par jätte fina o sköna.. wait for it.... SKOR. Men känner att jag måste hålla i mina pengar lite ^^, Vid halv 5 träffade jag tjejerna för lite käk på Max o planering inför maskerad festen på lördag :) kommer bli grymt! När jag kom hem strax efter 7 tänkte jag tvätta men så är alla maskiner upptagna.. KUL.. gick ner ca 20 min senare, då var EN maskin ledig. Sen fick jag gå ner en gång till o lägga i en tvätt, o sen en gång till för att lägga i sista tvätten. Tror jag sprang ner dit 5 ggr.. Dagens motion alltså! 20 i 11 blev jag klar tillslut. Försökte även att plugga, gick sådär.
Nej nu ska jag sova.
nattinatti!

man kan ju tro att det enda jag gör e att äta? ^o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar