30 oktober 2012

tisdag

Idag har jag varit i skolan 10.15-14.45. Var bara frågestund med två olika lärare inför tentan på fredag. Lärde mig ett o annat ^^, Sen åkte jag ner på stan o gick in på H&M, har 20% där tills imorgon men inte hittar man nånting då! Letade efter en av tröjorna nedan men de finns varken i v-ås eller här i uppis.. Kan inte bestämma vilken färg så därför hade jag velat testa. Tycker nog den vita var finast, men skulle behöva en grå ^^, Vad tycker ni?
Sen har jag bara varit hemma o pluggat. Blev tillfrågad av Hemtex city om jag kan jobba lördag, jobbar ju egentligen i Gränby men butikerna hjälps åt lite om det krisar vilket det gjorde nu. Så det är bara att tänka på pengarna! Har gymmat ca 1h o 20 min också, o nu ligger jag i sängen o ska försöka sova.
Imorgon o torsdag är det bara självstudier inför tentan, hårdplugg de sista nu!
Gónatt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar