18 oktober 2012

gókväll!

idag har jag haft en föreläsning 10.15-13 sen cyklade jag hem för att käka o plugga. vilket jag gjorde i stort sett tills det var dags att röra sig mot Friskis&svettis. Körde ett intensiv pass och fyy så jobbigt det var! Var ju över ett halvår sist jag körde det så det e väl inte så konstigt ^^, Men såå skönt efteråt! :) Sen pluggade jag lite till o nu ligger jag i sängen.
Har räknestuga imorgon 13.15-16 men jag skippar nog det o pluggar hemma ist! Måste läsa igenom allt ordentligt innan jag ger mig på frågorna ^^, Tänkte köra ett gympass på dagen iaf :)


denna bok har jag läst,
men inte hela boken tack o lov ^^,

nya träningslinnet :)

2 kommentarer:

  1. hej, vart köpte du träningslinnet och vad kostade det? Vill ha ett liknande i samma färg men tycker dom är dyra, har kollat runt på stadium och intersport men alla träningskläder är så dyra. Har du nå tips vart man kan hitta snygga men billiga kläder? Du kan svara här eller på fb=) kramisar Carro (kusin)=)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte linnet på Cubus o det kostade 149 tror jag, sen hade jag 20% studentrabatt på det så det blev ju riktigt billigt :)

    SvaraRadera