13 mars 2012

pluggdag

blir en riktig plugg dag idag! Har egentligen kemi dugga 13-17 men den är frivillig å man får inge extra poäng så jag kände att jag hoppar nog den. Sista biologi duggan är ju imorgon och nästa onsdag matte tenta.. Ska nog ta en paus från pluggandet sen å ta mig en liten löptur i stormen :P Igår körde jag intensivpass och i söndags spinning, det går bra nu! :) eller nja.. jag kände mig väldigt trött å seg på passet igår, kanske blev för mycket att träna 5 dagar den veckan?.. men egentligen är jag ju ganska van med det så det borde ju inte vara några problem! Men denna vecka blir det nog träning 4 eller 5 dagar :) Måste ju ha lite pauser från pluggandet å då är träning perfekt! Happ, nu kallar boken!
Ha en fin stormig dag!;) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar