20 mars 2012

imorgon

- gäller det! Matte.D tenta 08.00-12.00! Hoppas hoppas att det kommer frågor som jag kan. För det handlar ju ganska mycket om vilka frågor som kommer på tentan. Känner mig endå ganska lugn. Har pluggat mindre än vad jag brukar men det känns som att jag fixar det här ;) Så håll alla tummar för mig imorgon :)
Idag har jag varit i skolan 8-12. Pluggat å chillat lite när jag kom hem :P Har också tränat. Det blev ett medel spinning pass, sjukt jobbigt! men sjukt skönt efter ;) Igår träna jag intensiv pass och det blir det imorgon också :) Sen blir det nog ingen träning tors-lör men söndag tänkte jag springa milen :) Så minst 4 pass blir det iaf. Förra veckan å veckan innan det blev det 5 pass :) Börjar känna spec på intensiv passen att jag orkar mer och mer så det känns riktigt bra :) Måste ju vara i form tills fotbollen, har bestämt att jag ska köra en säsong till med VIK eftersom jag från april bara har runt 3 föreläsningar/vecka så kommer vara hemma i vässan väldigt mycket så börjar mitt sommarlov så tidigt också :)
Ligger redan i sängen, ska kika på Top Model Sverige på Tv 3 Play sen blir det natti natti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar