3 mars 2012

längesen

nu var det tyvärr ett tag sen jag skrev, har inte riktigt haft tid helt enkelt. Veckan har bjudit på skola, plugg, tvätt, handling å träning såklart. Inget speciellt alltså!
Igår förfestade jag, Ida och Victoria hos oss sen mötte vi upp Emma på stan innan vi gick in på Värmlands. Kom dit vid 10 kanske och till vår förtjusing hade de öppet till 2 ist för 1 :) De vanliga klubbarna i Uppsala har öppet till 3 medan nationerna oftast har öppet till 1 men ibland 2 eller 4. Vi stannade nog till halv 2 ungefär sen drog vi till Max å käka lite. Förstår inte hur det kan vara så sjuukt gott med skräpmat på fyllan! Tycker iof alltid att det är gott, men det är ju extra gott då ^^, Rolig kväll helt enkelt!:)
På tal om fest och så så hade vi ju room crawl förra lördagen som blev mycket lyckat :) Var in i allas rum där den skulle bjuda på nåt att dricka sen göra någon lek eller nåt. Började vid 7 tiden kanske och höll på till halv 12 då vissa basta sen drog vi ut några på nation som hade öppet till 4. Vi stannade tills det stängde och sen när vi skulle hem så bar Willian och Axel, från korridoren, mig på axlarna nästan halvvägs till Flogsta! haha helt sjuka! Jag tyckte vi skulle ta taxi eftersom jag hade klackar oså, men då lyfte axel upp mig och börja gå sen byttes han av med William efter ett tag. Haha! Vi kom iallafall hem lite efter 5 på morgonen eftersom vi också hade stannat på vägen för att äta. Väldigt bra kväll det också :) Slänger upp lite filmer från den kvällen plus lite bilder från gårdagen senare. Hej så länge! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar