7 mars 2012

plugg

haft skola 8-12 idag. Fick reda på att jag klara biologi duggan :D så måste bara klara den sista som är nästa onsdag sen slipper jag tentan ^^, Satt kvar i skolan å plugga till 2. Duktiga vi är, men borde göras oftare! :) tänkte träna idag men kände att jag behövde tvätta och plugga lite till, sen så känns det lite konstigt i min höft vet inte om jag kanske tränat för mycket så kroppen(höften) böjar säga ifrån? :P lite ont i ryggen har jag också men det är antagligen från träningen igår. då körde jag 10 min crosstrainer, löpning 30 min, 8 min rodd och 10 min till cross. efter det tränade jag mage och rygg:) blir förhoppningsvis träning fre,lör&sön iaf:) Dåligt med bilder och uppdatering här nu. Får bli skärpning faktiskt hihi! Ligger i sängen redan, ska kika på lite BB sen sova tidigt :D nattinatti:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar