24 juli 2014

Veckan

Mån-tis jobbade jag på Apoteket, igår på Hemtex, imorgon och lördag på Apoteket. Ja, jag jobbar alltså 6 dagar denna vecka, som förra, och nästa vecka jobbar jag alla dagar.. Inte jättekul när det är så fint väder och jag ångrar mig att jag tagit på mig så mycket jobb :/ menmen, bara bita ihop! Fast jag har de senaste dagarna varit trött och grinig för jag vill ju bara ut i solen!! Hehe. Men jag har iallafall tränat också. I måndags blev det ben, har fortfarande lite träningsvärk! I tisdags körde jag biceps o triceps, igår axlar o bröst och nu ska jag snart vi iväg och köra rygg :) har kört alla pass med älskling, förutom igår då jag var på gymmet kl 7.55 eftersom jag jobbade 12.30-19. Så skönt att vi kan gå/cykla till gymmet :)

Har inget jättekul att skriva om ^^,
Pusshejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar