13 juli 2014

The weekend

Veckan har gått riktigt fort! Ska jobba ihjäl mig 3 veckor till sen lite mer semester :)

I fredags låg jag ute o sola ca 1,5 h sen jobbade jag 14-18 bara på Apoteket. C kom förbi när jag slutat så tänkte vi äta indisk buffé men de hade ingen nu på sommaren.. Så vi gick till china garden där de hade Thai, mongoliskt och sushi. Var riktigt gott! Sen gick vi hem och kolla på Harry Potter, har snart kollat på alla och de är ju så bra! :)



Igår jobbade jag på Hemtex 11.30-17 sen på kvällen grillade och spelade vi kubb utanför oss med Ida & Jesper. I sista stund tog vi en promenad till hemmakväll o köpte godis ^^, 

Idag har jag o C varit på stan. Promenera både dit och hem så vi var borta ca 3 h. Jag köpte en bh, jättesköna byxor, nagellack, plånbok, margaritaglas och så köpte vi två vita sittdynor till våra klapperstolar :) hel nöjd är jag! Sen har vi storstädat hela lägenheten och ikväll blir det att kolla vm finalen! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar