10 juli 2014

Back to reallity

Hej! Är inte helt kry än, men helt klart på bättringsvägen. Bara lite rethosta samt täppt/snorig till&från :P
var alltså i vås sön 29/6 - mån 7/7 men C åkte hem en dag innan mig eftersom han började jobba i måndags och jag i tisdags. Direkt på måndagen var jag hos min frisör så nu är jag fräsch i håret :) M&p åkte till Norrland tis-sön så vi tog hand om huset och Sudden. Typiskt bara att jag var sjuk tis-mån.. Under hela semestern alltså.. Orkade iallafall baka lite bullar, mums!
I måndags var jag till läkaren och fick penicillin utskrivet sen åkte jag tillbaka till uppis på eftermiddagen. I tisdags jobbade jag på Apoteket och som tur var kände jag mig lite bättre då. Jobbade där igår också, idag på Hemtex, imorgon på Apoteket sen på lördag Hemtex och på söndag är jag ledig. Imorgon jobbar jag bara 14-18 så ska nog passa på att sola lite på morgonen sen efter jobbet ska jag och C antagligen äta indisk buffé :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar