15 augusti 2014

Veckan i vås

Hej där! Har varit fullt upp så har inte orkat skriva. Men tänkte kort berätta om min vecka i vås.
Jag kom ju i fredags för en vecka sen. Då blev det grillning och en hemmakväll. På lördagen var jag m&p på räkkryssning. Åkte mellan 19-22 och man fick äta hur mycket räkor, sallad, bröd, aioli man ville. Jättemysigt :) plugg innan det såklart.
På söndagen var jag ut o sprang en kortis förutom o plugga. 
I måndags pluggade jag o sprang milen. 
I tisdags var jag å mamma en sväng på Erikslund, käkade kebab med pitabröd där och nya chillbox-frozen yoghurt. Åt ju det i Grekland förra året ^^, jag köpte en klapp-stol från Ikea och en liten mobilväska på tati bara. På kvällen åt vi kräftor hemma, premiär för i år, för mig iallafall! 
I onsdags var jag o mamma till caféet på vallby friluftsmuseum o tog en räkmacka till lunch ^^, sen på kvällen cyklade jag till stan för en tre-rätters med Linda :) hade restaurangchansen (kupong) så det blev 104kr var! Jättebilligt!
Igår var det plugg, löpning o så åkte jag till en tjej för att köpa lite ansiktsprodukter. sen kom Bella en snabbis på kvällen för lite bad, mys!
Idag har jag pluggat, sprungit back-intervaller, hälsat på frida&vilmer en snabbis och gottat mig ^^,
Imorgon får jag skjuts tillbaka till uppis på eftermiddagen eftersom m&p ska på 50års fest i närheten :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar