21 augusti 2013

Semester!!

Ojoj nu var det längesen jag skrev.. anledningen är väl att appen inte funkar så bra på min mobil sen jag ominstallera allt oså.. måste lösas snart för det är ju så smidigt att skriva direkt från mobilen och lägga upp bilderna direkt. är väl därför bilderna inte är sådär superbra eftersom de är tagna med min mobil ^^, men jag är lite lat så jag tycker att det duger :)
Så vad har hänt sen sist.. Vi vann senaste matchen jag spela, men det var rätt jämnt och sluta 6-4 till oss :) På lördagen blev det lyxfrulle innan jag åkte hem till v-ås, sen har jag jobbat sön-ons och nu har jag semester!! så himla härligt!
Träningen hittills denna vecka:
mån: cyklade sammanlagt ca 2.5 mil, sprang 1.1 mil
tis: cykla ca 2x6.3 km
ons: samma som tis plus löpning med intervaller ca 7km + 100 situps & 100 rygglyft

Imorgon ska jag och mami handla en massa på Erikslund innan vi åker med alla grejer till Uppis. Kommer stanna där tills tisdag nästa vecka :)

Lyxfrulle
bakade scones, gjorde äggröra&bacon plus yoghurt&musli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar