12 september 2012

Ledig

Idag har jag varit ledig, himla skönt! Vaknade vid 11, så har jag pluggat en del. Vid 2 gick jag till barnmorskan för att få mer recept på Cerazette. Passade på att handla efter det. Sen pluggade jag lite till innan jag började med middagen, Pasta/kycklinggratäng, mums! Pluggade lite till o sen tog jag en löptur på ca 5 km, mycket skönt! :) Är himla mycket som ska hinnas med första kursen, som är på 5 veckor, o vi har redan gått 2! PM-arbete ska vara inne om en vecka, jag har PBL (problemlösande) möten två ggr/veckan där vi får nya frågor varje gång! Även lite frågor på datorn, spegelvisning o redovisning av PM-arbetet ska hinnas med på tre veckor.. Ingen mjukstart här inte!
Imorgon har jag lite sovmorgon, börjar kvart över 10 :) Slutar kl 4 och kl 5 har vi Pannkakssittning på Pharmen, gött! Efter det ska vi ut på Stocken, får se om jag har lust att hänga med dit eller går hem!
Lämna en kommentar om det är något konstigt ord som ni inte förstår, är nästan som ett eget student-språk här i Uppis ;)
Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa lite. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar