24 september 2012

Helgen

Har varit hemma i Vässan tors-söndag. I torsdags gjorde jag inget spec.
På fredagen gick jag och mami en sväng på Erikslund eftersom shopping centret firade 1 år så det var massa erbjudanden osv. Jag köpte ett halsband på Lindex för 35 kr men har kostat 99 ^^, Så köpte jag en mössa på MQ för 119 istället för 149 :) Sen hann vi inte så mycket mer för mamma skulle åka och jobba. Vid 4 åkte jag och mormor iväg med massa grejer till ett loppis. Så blev en lugn fredagskväll.
På lördagen stod jag och mormor på loppis från 10-3. Fick inte alls mycket sålt så det var rätt ovärt, men tjänade väl ihop 200 kr kanske så bättre än ingenting :) Sov litegrann när jag kom hem sen blev det en sista grillning med mami och papi, mums! Vid 7 kom Linda förbi mig så åkte vi hem till Frida. Hade med en film men inte hade vi tid o kolla på den :P Tjockade chips o glass ist ^^, Blev inte allt för sent där heller.
Igår, söndag, började dagen med att jag trodde man skulle ställa tillbaka klockan, mormor hade "lurat" mig hehe :P Vid 12 åkte jag, mami och mormor till Erikslund shoppingcenter igen :P Då köpte jag en höstjacka för typ 320, men har kostat 499 så det var ett kap! :) Köpte även en skön tjocktröja för 100 kr! När vi var klara med kläderna gick vi till IKEA. Där köpte jag en ugnssäker form för 19 kr, tvätt/torkställ, en ny nattduksbords lampa(hade ju sönder min förra för några veckor sen.. :P) Efter det blev det thai/malaysisk mat, yummie! Blev hur mycket som helst över så fick med mig matlåda hit :) Packade o pluggade lite resten av kvällen o kom till Uppsala vid 9 igen ^^, Lååångt inlägg ;)

Rensade på vinden inför loppiset
o hittade massa gamla mjukisdjur
som jag gav till sudden :)

Lilla Lova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar