2 maj 2012

sammanfattning

matchen i söndags gick inge vidare.. förlora med 5-1. men då har vi det gjort, bara vinster framöver nu;) Kl 9 på kvällen åkte jag till Uppsala. När jag klev av bussen strax efter 10 lät det som om det var takfest nånstans och när jag kliver in i min korridor är det fest där :P var så trött efter matchen så jag gick och la mig nästan direkt ^^,
På måndagen, själva Valborg alltså, gick jag upp vid 7 å vid halv 9 skulle vi samlas hos Lisa. Gick därifrån och satte oss vid ån, åt god champagne frukost och kolla lite på forsränningen. Efter det gick vi till "Ekoparken". Huuuur mycket folk som helst! Strålande väder och bra sällskap, bättre kunde det nog inte bli! :) Satt där till ca halv 4, då drog jag hem för å duscha och byta om. Kom tillbaka till Lisa vid 6 igen. Blev lite dricka å spel sen vid 10 drog vi till en annan fest. Blev dött där efter ett tag så vi tänkte gå till BJ. Vi tappade bort varandra på vägen osv och när vi väl kom fram var det världens kö och kl var halv 1 så vi kände att det inte var någon idé. Så jag cykla hem till mig å gick å la mig haha :P blev en förvånandsvärt tidig kväll, trodde jag skulle va uppe till minst 4 :P men var så nykter, trött å fryssen så jag kände att sängen lockade :P haha! Sammanfattningsvis kan man säga att det var en mycket lyckad dag och mindre lyckad kväll :P Gjorde också felet att jag tog en paus från drickandet och hann då bli så trött sen var det svårt att tagga till igen :P
Tog igår 12 bussen hem till V-ås. På kvällen tog jag och Sudden en långprommis för att träffa Bella och hennes föräldrars valp Sally. Hur söt som helst :)
Idag har jag varit på jobb intervju. Kändes bra så nu kan man bara hålla tummarna tills nästa vecka då de skulle ringa ^^, Har annars suttit ute i solen å pluggat. Blev lite bränd på smalbenen hehe :P Sen tog jag och mamma en sväng till Stadium Outlet, jag hitta inget men det gjorde däremot mamma:) Om en timme är det träning, yeej! Tvivlar på att någon orkat läsa så här långt? :P Bilder kommer iaf inom kort! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar