24 april 2014

Ledighet

Nu var det längesen jag skrev, fy på mig! ska berätta lite kort om min ledighet ^^,
Var "ledig" från 11-21/4, alltså inga föreläsningar eller så iallafall. Blev massa massa plugg ändå för i tisdags hade vi tenta.
På skärtorsdagen var vi hem till svärmor på middag, sen på långfredagen vid 12 åkte vi hem till v-ås där vi stanna tills söndagen. Jag köpte mig en iPad det första jag gjorde i v-ås sen blev det plugg och på kvällen badade jag och C i ute-spaát :) På lördagen var vi en snabbis till Erikslund på dagen, sen var det mer plugg och vid 17 var vi bjudna hem till mormor&morfar på påskmat, massa gott! På kvällen kom Linda över en snabbis. På söndagen var det också plugg som gällde och årets första grillning :) Åkte hem till Uppis sen på kvällen.



Tentan i tisdags gick helt ok, men jag vet inte riktigt.. Men har fått reda på en omtenta som jag klara!! så himla skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar