21 september 2014

Linköping

Tänkte väl berätta om förra helgen i Linköping :) När jag kom fram vid 19 tiden på fredagen gick vi direkt o handla lite gott sen åkte vi hem till Bella. Gjorde lite tapas mys, kolla på tv o snicksnacka ^^,
På lördagen chilla vi lite på morgonen innan vi cykla till bibblan för lite plugg. När vi kände oss klara tog vi en sväng på stan, jag hitta en jättesnygg kavaj - precis vad jag var ute efter! Käkade sen på ett engelskt café :) efter det cyklade vi till Bella o vila oss lite för kvällen, hehe. Blev tapas igen och lite spel innan vi gick till en förfest. Gick sen ut till Harrys. Riktigt bra var det, och stort! 
På söndagen tog jag tåget som gick 20 över 11 på morgonen, gick rätt bra ^^, var lite förseningar men hem kom jag! Jag och C gick nästan direkt och rösta då. Så såg den helgen ut, super mysigt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar