8 februari 2012

Onsdag!

Hej där! Jag tänkte skriva igår kväll men tror ni inte att internet strejkar då!? Gick och la mig extra tidigt så jag kunde skriva här och kolla Top Model, men nä.. :P fick bli idag ist! Har inte hänt allt för mycket i veckan hittills. Idag var det kvällskurs (jag läser Fysiologi -kost&hälsa 5hp). Har gjort ungefär hälften nu så det är najs! Men en intressant kurs är det. Har fått låna hem detta 
-en mat-våg plus en mätare som kan räkna steg och kalorier som man bränner.
Passa utmärkt då jag har en hemlab i biologin som handlar om metabolism. Seminarium om det på fredag i skolan. Imorgon blir en 8-5 dag med 3h hål. Rätt bra med hål endå då man får mycket plugg gjort! Hade det även idag och på fredag :P Nej nu säger jag nattinatti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar